می دانستید مردم 

کارت ویزیت هایی که به دردشان بخورد را در جایی نگه داری می کنند؟ یکی از راه هایی که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می توانید به نفع خود استفاده کنید همین است. وقتی کارت ویزیت خود را به دیگران می دهید در واقع دارید این فرصت را به آنها می دهید که با شما آشنا شوند و وقتی نیاز به محصولتان داشته باشند با استفاده از راه های ارتباطی که بر روی کارت مشخص است با شما تماس بگیرند. به هرحال، رقیب های شما هم بیکار ننشسته اند. آنها نیز همین اقدامات را برای جذب مشتری بیشتر انجام می دهند. احتمال اینکه مشتری بالقوه شما کارت ویزیت یک کسب و کار دیگر مشابه شما را داشته باشد خیلی بالاست چرا که می توانند برای انتخاب نوع محصول یا سرویس انتخاب های بیشتری داشته باشند. اما این موضوع برای شما خوب نیست. یعنی مشتری هرچقدر گزینه بیشتری برای انتخاب داشته باشد شانس انتخاب شدن شما کمتر می شود.

کاری که می توانید انجام دهید این است که زرنگی کنید و کارت ویزیت خود را به روش های موثر و خلاقانه پخش کنید. اگر نکاتی که در ادامه مطرح می کنیم را در استراتژی بازاریابی خود به کار بگیرید مطمئنا در رابطه با مشتریان آتی می توانید بهتر عمل کنید و تاثیرگذاری بالاتری داشته باشید. در زیر 4 ترفند هوشمندانه برای جذب مشتریان بیشتر به وسیله کارت ویزیت را میخوانید:

businesscard

کارت ویزیت و رزومه خود را به مشتریان بالقوه پست یا ایمیل کنید.

در سایت های ثبت مشاغل لیست آدرس های صاحبان کسب و کارها را پیدا کرده و کارت ویزیت به همراه رزومه تان را برایشان بفرستید. البته از آنجایی که همیشه چیزهایی که قابل لمس هستند ارتباط بیشتری با حواس مخاطب دارند بهتر است علاوه بر ارسال ایمیل، کارت ویزیت و رزومه خود را به آدرس فیزیکی آنها نیز ارسال کنید.

کارت ویزیت خود را درون بسته بندی محصول قرار دهید.

یک کارت ویزیت درون بسته بندی محصول قرار دهید و مشتری را تشویق کنید تا محصول شما را به دوستان و همکارانشان معرفی کنند و کارت ویزیت را به آنها بدهند. اینجا بحث خدمات با کیفیت برای مشتری مطرح هست. اگر محصولی که به آنها ارائه دهید از کیفیت لازم برخوردار باشد مطمئنا آن را به بقیه معرفی می کند و وقتی کارت ویزیتتان را در داخل پکیج محصول قرار می دهید این کار را برای شان راحت تر می کنید.

از روزهای خاص و مناسبت ها بهره بگیرید

اگر تصمیم گرفتید برای مناسبت های خاص تخفیفی برای محصول خود قرار دهید، یک سری کارت ویزیت مخصوص تخفیف چاپ کنید که کدهای تخفیف بر روی آن قرار داشته باشد. اگر اینکار را در مناسبت های خاص مثل روز پدر، روز مادر، ولادت ها و در نظر گرفته اید می توانید کد و طراحی مختص این مناسبت ها را داشته باشید تا ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشد.

کارت های تخفیف دار را یک هفته قبل از مناسبت خاص توزیع و پخش کنید و از دریافت کنندگان بخواهید کارتتان را به دوستان و همکارانشان بدهند. همیشه بیش از یک کارت به دیگران بدهید. یکی برای خودشان و چند تا برای دوستان و همکارانشان.

برای مدیریت این تخفیف ها، یک سیستم راه اندازی کنید تا هر کد تخفیف را کنترل کند. در کد تخفیف تاریخ را لحاظ کنید مثلا ماهِ فعلی یا. این کار باعث می شود یک ضرب الاجل برای تخفیف اعمال شود. همچنین خرید به وسیله کد تخفیف را در جایی ثبت کنید تا از خرید مجدد توسط همان کد جلوگیری شود.


 کارت ویزیت خود را در بولتین های عمومی بگذارید

احتمالا در نزدیکی محل کار شما بردهای تبلیغاتی عمومی وجود دارند. معمولا  مدارس، سوپرمارکت ها، مکان های تفریحی، کافی شاپ ها و مراکز اجتماعی معمولا بولتین های مخصوص به خود را دارند. اگر به فرض مثال مخاطب شما دانش آموز هستند، قرار دادن کارت ویزیت در بولتین مدارس شما را به مخاطب هدف خود نزدیک تر میکند.

آماده اید با به کار بستن این نکات، مشتریان زیادی به سمت شما سرازیر شوند؟ به صفحه 

سفارش کارت ویزیت فوری مراجعه کنید و در کمتر از 24 ساعت کارت ویزیت خود را تحویل بگیرید!



مشخصات

آخرین جستجو ها